Ekskluzivni zastopniki za Švedsko kozmetično znamko Almea.
Nakupovalna košarica
  • 0,00

Pogoji poslovanja

1. Uvod

Splošni pogoji spletne trgovine Pepelka so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletno trgovino Pepelka.si upravlja podjetje Medilux d.o.o.; v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini; v nadaljevanju kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Pepelka, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

2. Naročilo

Kratek opis oddaje naročila na spletni trgovini pepelka.si lahko najdete na tej povezavi.
Po oddaji naročila kupec v roku 24 ur od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov e-mail ali preko SMS sporočila na njegov mobilni telefon. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku dveh ur po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov info@pepelka.si. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (Medilux d.o.o.) sklenjena. Ponudnik zatem v dogovorjenem roku pripravi blago in ga odpremi.
Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@pepelka.si. Kupec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče ponudnika na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronskega naslova info@pepelka.si.
Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: Pregled košarice je dosopen ves čas brskanja po spletni strani pepelka. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.

3. Dobavni rok in dostava

Ponudnik v obljubljenem roku izdelek zapakira in odpošlje. V primeru, da je naročilo na delovni dan oddano do 13 ure, ponudnik pošiljko odpošlje še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 13 uri, pošiljko ponudnik odpošlje naslednji delovni dan. Pošiljka ponavadi prispe en dan po odpošiljanju. Partner za dostavo pošiljk je GLS. Uradni rok dostave, za katerega je zavezan GLS je 3 dni.

4. Stroški pošiljanja

Pošiljanje v primeru plačila po predračunu ali s kreditnimi karticami je brezplačno.
V primeru plačila po povzetju je kupec pri naročilih v vrednosti nad 50 € oproščen stroškov pošiljanja. Pri naročilih v vrednosti manj kot 50€ ponudnik v primeru plačila po povzetju stroške pošiljanja naloži kupcu. Pavšalni strošek dostave blaga v tem primeru znaša 4,00 €. Ta strošek zajema priporočeno pošiljanje z odkupnino ter provizijo Omenjeno provizijo plača kupec ob prejemu pošiljke, ponudnik pa za ta znesek provizije zmanjša skupni znesek za odkupnino. V primeru, da kupec skupaj za kupljeno blago in poštnino plača več kot je napisano v poslani ponudbi, mu je ponudnik dolžan povrniti razliko.

5. Cene

Cene izdelkov so v evrih in ne vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene so predstavljene kot Spletne cene in Akcijske cene. Spletne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika. Ponudba velja do odprodaje zalog. Skladno s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1 podjetje ni zavezanec za DDV.

6. Plačevanje

Ponudnik omogoča tri načine plačila:
Pri plačilu po povzetju ponudnik pošiljko odpošlje priporočeno z odkupno vrednostjo. Plačilo kupnine in stroškov pošiljanja je ob prevzemu pošiljke na pošti ali pri poštnem uslužbencu na kupčevem domu.
Plačilo je tudi možno tudi na ponudnikov transakcijski račun ob predhodni izdelavi predračuna. Pošiljka je odposlana šele po preveritvi zneska na ponudnikovem transakcijskem računu.
Tretji način plačila je plačilo s kreditnimi karticami preko Paypala. Paypal je način plačila z VISA in Mastercard kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca.

7. Preklic naročila

Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku dveh ur po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov ali pa pokliče na mobilni telefon 051 234 628. V primeru, da v dogovorjenem roku kupec svojega naročila ne prekliče, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena.

8. Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Prodajalec Medilux d.o.o. mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka, predstavitvijo izdelka na spletni strani ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec lahko obvesti prodajalca o stvarni napaki na email naslov info@pepelka.si, s telefonskim klicem ali pisno na naslov prodajalca. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in po potrebi prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči tudi osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec  mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

9. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga skladno z ZVPot

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Kupec ima po tem zakonu pravico, da v štirinajstih dneh po prejemu blaga sporoči ponudniku, da odstopa od pogodbe.Razlogov pri tem ni potrebno navesti. Hkrati pa je kupec zavezan, da prejeto blago vrne na ponudnikov naslov nepoškodovano in v nespremenjeni količini (kot pri prejemu blaga) najkasneje v 14-ih dneh po oddaji sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku 14-ih dneh po prejemu blaga brez sporočila o odstopu od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupnina in morebitna preostala plačila so s strani ponudnika vrnjeni v celoti najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

10. Odveza odgovornosti

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o proizvodih, ki jih napišejo uporabniki spletne strani. Mnenja in ocene proizvoda so mnenje posameznika in ne nujno stališče uredništva spletnega mesta pepelka.si.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

11. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat.

12. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Spletni portal pepelka.si Vam želi veliko užitkov pri nakupu in uporabi naših izdelkov.


Upravljalec trgovine pepelka.si:

Medliux d.o.o.
Mladinska 63
1000 Ljubljana

Davčna št.: 94522243
Matična št.: 7133855000

TRR: 10100-0050581421 odprt pri Addiko bank d.d.
Skladno s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1 podjetje ni zavezanec za DDV.

E-mail: info@pepelka.si

0 artiklov v vaši košarici
Skupaj:
0,00 €